arrow close icon-chevron-left icon-chevron-right icon-twitter icon-facebook icon-linkedin icon-zoom icon-trash icon-user icon-cart icon-search icon-chat

“Met klanttevredenheid als drijfveer, waarborg ik kwaliteit”

Sinds oktober 2018 is Sonja van der Meer bij Beurtvaartadres verantwoordelijk voor de afhandeling en verkoop van alle vervoersdocumenten die telefonisch of via de webshop binnenkomen. Ook beheert ze de webshop én helpt ze de klant met de invulsoftware Webdoc. Maak kennis met Sonja.

Het leukste? Afwisseling!

De variatie in werkzaamheden en contacten, vindt Sonja één van de leukste aspecten van haar werk: “Werken met papieren vrachtbrieven en exportdocumenten betekent dat ik met veel verschillende klanten te maken heb. Ik help iedereen graag aan de beste oplossing. Dit kan een blanco document zijn, of een gepersonaliseerde versie. Doordat het werk afwisselend is, blijft het ook uitdagend.”

Klanttevredenheid voorop

Bij Beurtvaartadres staat klanttevredenheid al sinds jaar en dag hoog in het vaandel. Een streven dat perfect past bij Sonja: “Tevreden klanten zijn mijn drijfveer. Ik vind het fijn als de klant met een goed gevoel de telefoon neerlegt. Dit houdt in dat ik de klant niet achterlaat met onbeantwoorde vragen en problemen altijd oplos, mochten die er zijn.

Ik kijk dan ook erg uit naar de verbetering van onze webshop later dit jaar. Hierdoor vindt de klant beter zijn weg online. Dit betekent ook dat mijn collega’s en ik straks meer tijd hebben om telefonisch complexe vragen te beantwoorden. Met als beoogd resultaat: een nog betere dienstverlening, en advies op maat.”

Persoonlijk contact, ondanks digitalisering

Een goede online ervaring is belangrijk. Toch blijft voor Sonja een persoonlijke noot onverminderd belangrijk. Sonja: “We leven tegenwoordig in een digitale wereld. Dat betekent dat veel klantcontact via de mail of online plaatsvindt, ook bij ons. We waken er wel voor dat we de persoonlijke touch niet verliezen. Wordt er een vergissing gemaakt in de shop? Dan bellen we de klant om te verifiëren of de bestelling juist is. Zo weten we zeker dat alles klopt.”

Teamwork

Ook de collega’s maken Beurtvaartadres een fijne plek om te werken. Sonja: “We zijn een hecht team dat altijd voor elkaar klaarstaat. Komt één van ons er niet uit, dan springt de ander bij. Je hebt elkaars expertise nodig om te zorgen dat alles op rolletjes loopt. Op die manier is én blijft de klant tevreden. Daar doen we het voor. Daarnaast is Beurtvaartadres een prettige werkgever. Ik kan wel stellen dat er net zo goed voor ons wordt gezorgd, als dat wij voor de klanten zorgen.”

Sonja

Focus op groei

Op 1 augustus 2021 vertrekt collega Antoon Kranenburg. “Ik kijk natuurlijk niet uit naar het vertrek van Antoon,” besluit Sonja. “Maar de manier waarop hij zijn jarenlange kennis overdraagt zegt wél iets over hem en ons team. Antoon geeft ons ontzettend veel vertrouwen om verder te groeien. Ook zonder hem. Die positieve insteek houden we vast. Het is een belangrijk onderdeel van ons team.”

Blog